♥ دوستت دارم ♥

♥ دفتــــــــــــــــــــر عشـــــــــــــــــــق ♥

این وبلاگ برای پرکردن ♥ دفتـــــــــــــــــر عشــــــــــــق ♥ درست شده!امیدوارم از اینجابودن خسته نشید!

♥ دوستت دارم ♥

نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم

 

اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم

 

اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم

 

صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .

 

 

***♥♥***

 

 

 قابل توجه !

 

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

 

نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها

 

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

 

 

 ***♥♥***

 

 

از حقیقت های تلخ خسته ام …

 

یک دروغ شیرین بگو

 

بگو دوستت دارم

 

 

***♥♥***

 

 

( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .

 

 

***♥♥***

 

 

 

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن

برگردن

 

سعی نکن از من دورشی . . . دلت اینجاست و یکی دوستت داره . . .

 

 

***♥♥***

 

 

میگی گل را دوست دارم ولی می چینیش…

 

میگی بارون دوست دارم ولی با چتر میری زیرش…

 

میگی پرنده رو دوست دارم ولی توقفس میزاریش…

 

چه جوری میتونم نترسم وقتی میگی دوست دارم؟؟؟

 

 

***♥♥***

 

 

 

باور کن دوستت دارم

 

 

می فهمی

 

 

  دوستت دارم !

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

saeed&mahshad
ساعت19:26---6 مهر 1392
vaaay vaghean webetun kheili ghashaaange,be manam sar bzaaan
پاسخ:باش اومدم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:33 ] [ ♥ NC ♥ ] [ ]